Konkurs kobiet na skoczni normalnej/ fotorelacja









Komentarze

  1. Maren najlepsza, ale Sarę też lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maren jest przesłodka

    OdpowiedzUsuń
  3. To moje wymarzone podium

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten konkurs był o wiele ciekawszy niż mężczyzn :D

    OdpowiedzUsuń
  5. no i pięknie, skoki kobiet mają potencjał, szkoda mi, ze Polek nie ma w Azji :(( trzymam kciuki za nasze dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne te maskotki dostają

    OdpowiedzUsuń
  7. no i ekstra, maren b.dobrze wyglada na tym podium

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, ze panie też rywalizują na igrzyskach:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Skoki kobiet są równie interesujące co te męskie

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda że nie ma Polek, w Polsce nic nie robi się ze skokami kobiet a kto wie może i polskie zawodniczki mogłyby dzisiaj być na miejscu Norweżki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Norweżka w końcu pokazała na co ją stać

    OdpowiedzUsuń
  12. pieknie! pokazują, że dziewczyny tez potrafią!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. a gdzie Polki?

    OdpowiedzUsuń
  14. ale im zazdroszczę, zawsze chciałam skakać na nartach :((

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz oglądałem skoki kobiet i jestem zachwycony.

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam skoki kobiet, zupełnie inne emocje niż u mężczyzn

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne te maskotki tam rozdają, sam chciałbym jedną taką

    OdpowiedzUsuń
  18. ale ona jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne foty, ale szkoda mi że to nie Japonka wygrała

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz