Konkurs drużynowy na ZIO w Pjongczang/ fotorelacja








Komentarze

  1. tak mi przykro ze to już koniec zmagań skoczków podczas Igrzysk, było jak było, były wzloty i upadki, ale bez wątpienia to piękne chwile ;'(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie trzy druzyny zasłużyły na medal, można żałowac tego srebra, ale po co? Cieszymy się z tego co mamy, a mamy MEDAL OLIMPIJSKI

    OdpowiedzUsuń
  3. Widok szczęśliwych sportowców jest bezcenny

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie nasi, pięknie norwegowie i niemcy!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Duma mnie rozpiera, cieszę się, że mogę być częścią tego sportu

    OdpowiedzUsuń
  6. :))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Patrząc na te zdjęcia, jestem wzruszona ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na relację z ceremonii medalowej

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że Norwegia ma złoto bo to moja ulubiona drużyna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kamil ma taką piękną sylwetkę w locie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. dlaczego to już koniec igrzysk? został tylko miesiąc skoków :((((

    OdpowiedzUsuń
  12. Mamy olimpijski brąz, wciąż nie mogę w to uwierzyć!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne chwile, już tęsknię za igrzyskami

    OdpowiedzUsuń
  14. Brawo dla wszystkich zawodników za walkę!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Radośni Norwegowie to miód na moje serce

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealne podium

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzy moje ulubione zespoły na podium Igrzysk Olimpijskich nie mogło być lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie się Tande spisał w drużynie, podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. A na następne konkursy tak długo trzeba czekać :(((

    OdpowiedzUsuń
  20. Wąsacz poprowadził Norwegię do zwycięstwa :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie lubię Niemców poza Wellingerem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam to samo, a na Freitaga to patrzeć nawet nie mogę

      Usuń
  22. Kto by pomyślał że wśród Niemców tylko Wellinger skakał w Sochi, nie ma Freunda Wanka i Krausa

    OdpowiedzUsuń
  23. Nasza drużyna jest wspaniała :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale jak to już po igrzyskach? :(

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja nadal nie mogę się nacieszyć złotem Norwegów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Smutny ten weekend bez skoków to chociaż sobie na zdjęcia popatrzę

    OdpowiedzUsuń
  27. Już prawie tydzień minął od tego cudownego wydarzenia :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Skoki narciarskie to piękny sport <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz