Jernej Damjan

Hej :)
Wracam po dość długiej przerwie. Bardzo Was przepraszam, ale przez wakacje dość długo nie było mnie w domu i nie miałam jak dodawać autografów na bloga. Teraz szkoła, ale mam nadzieję, że nie będzie tak źle i bez problemu będę dodawać posty regularnie. W ramach rekompensaty dziś aż 4 posty, aby trochę nadrobić zaległości.

Dzisiaj podpis reprezentanta Słowenii - Jerneja Damjana. Dzisiaj wywalczył 2 miejsce na LGP w Ałmatach, a wczoraj zwyciężył. Odniósł też zwycięstwo w Pucharze Świata w Sapporo. Jernej nie raz zachwycił dalekimi skokami, jest dość doświadczonym skoczkiem ale jeszcze dużo przed nim, zwłaszcza, że podczas tego lata prezentuje naprawdę dobrą formę.

Niestety nie posiadam adresu tego zawodnika. Przeszukałam wszelkie źródła które mogłam, ale nigdzie nie zdobyłam informacji na temat gdzie wysłać prośbę. Jednak nic straconego - autograf można otrzymać w bardzo prosty sposób. Sama otrzymałam podpis poprzez napisanie do skoczka na facebooku. Byłam zaskoczona, bo nie dostałam adresu na jaki  należy kierować prośbę lecz Jernej poprosił mnie o podanie mojego adresu i napisał, że wyśle autograf. To chyba jedna z nielicznych okazji kiedy możemy otrzymać autograf w ten sposób. Od tamtej pory nie powinno się nic zmienić, także śmiało piszcie, powinniście dostać odpowiedź :) Mnie się udało się i po miesiącu czekania w skrzynce znalazłam tę oto kartę:



Wysłana wiadomość: 30.03.2014r.
Otrzymane: 30.04.2014r.





Komentarze