Maciej Kot


Bohaterem dzisiejszego wpisu jest Maciek Kot. Bardzo go cenię za zdrowe podejście do rywalizacji, uśmiech na twarzy i nieustanną wolę walki. Maciek już nie raz pokazał nam, że stać go na wiele, a z jego potencjałem to pewne, że już niedługo wejdzie na podium w Pucharze Świata. To naprawdę zdolny i bardzo sympatyczny (sama się o tym przekonałam) skoczek, dlatego warto mieć jego podpis. Ja posiadam 3 autografy. Zdobyłam je podczas spotkania Maćka z fanami w kawiarni Mr Gugu & Miss Go w Bielsku-Białej. Z racji tego, że jestem miłośniczką skoków, a do Bielska nie mam daleko, to moja obecność tam była konieczna. Spotkanie było naprawdę świetne, nie dość, że mam 3 autografy - jeden z dedykacją co jest strasznie miłe, zdjęcie z Maćkiem to miałam takie szczęście że wylosował moje pytanie (fani mieli możliwość napisania na kartce pytania do Maćka). Jestem bardzo zadowolona, że się tam pojawiłam, to było super przeżycie : ))  

Oczywiście autograf Maćka, tak jak innych skoczków możecie zdobyć w tradycyjny sposób, czyli pocztą. W zasadzie są 2 działające adresy. Z racji tego, że piszecie do Polaka, wystarczy wysłać prośbę i zaadresowaną kopertę zwrotną ze znaczkiem. Oto adresy:

Maciej Kot
Klub Sportowy AZS Zakopane
ul. 1 Maja 5
34-500 Zakopane

BMG - SPORT
ul. 1 Maja 8
32-590 Libiąż
                         
Słyszałam o tej nieprzyjemnej sytuacji, kiedy to pisząc do AZS-u dostawało się autograf Maćka, tyle że podrobiony. Poszukałam trochę na ten temat i ostatnio wszystko jest w jak najlepszym porządku, przychodzą prawdziwe autografy. Dlatego spokojnie możecie tam pisać. Drugi adres do Wagraf Team - pisząc do nich możecie również poprosić o podpisy innych zawodników tej 'drużyny'. A oto autografy otrzymane w Bielsku (2 kartki od Maćka i jedno zdjęcie, które sama dałam mu do podpisania):





Spotkanie odbyło się 05.04.2014r.

Komentarze

  1. Gratuluję :) ja niestety dostałam właśnie ten podrobiony autograf, ale mam już oryginalny
    dodałam Twój blog do polecanych, liczę na to samo:) http://autografykasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisałabym do niego, ale nie wiem co :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku po prostu się przedstaw, napisz, że jesteś fanką skoków narciarskich. Warto pogratulować zawodnikowi jakiś osiągnięć czy dodać kilka słów otuchy. Potem dopisz, że zbierasz autografy skoczków i byłoby Ci bardzo miło gdybyś dostała podpis Maćka, z góry podziękuj i już. To tak w skrócie :)

      Usuń

Prześlij komentarz