Eve-nement Team


Dzisiaj autografy 'Eve-nementów', a mianowicie: Kamila Stocha, Dawida Kubackiego, Janka Ziobry i Stefana Huli. Postanowiłam dodać te autografy w jednym poście, najwyżej kiedy indziej powstaną osobne posty o każdym z tych skoczków. Myślę, że powstanie tego Teamu było naprawdę super pomysłem. Dla nas, kolekcjonerów jest to też bardzo ekonomiczne - nie musimy pisać kilku próśb, ale wystarczy w jednym liście poprosić o autografy tych czterech skoczków. Tym samym zaoszczędzimy trochę czasu jak i pieniędzy. Pisząc na adres Eve-nement Team możecie także prosić o autograf trenera polskiej reprezentacji, Łukasza Kruczka. Swoją prośbę oraz zaadresowaną kopertę zwrotną z naklejonym znaczkiem wysyłacie na adres:

Eve-nement Team
ul. Krupówki 20
skrytka pocztowa 236
34-500 Zakopane

Nie da się zagwarantować, czy otrzymacie wszystkie interesujące Was podpisy. Zależy to od tego czy będą je mieli na stanie czy też nie (w moim przypadku przyszły 4 autografy, bez Kruczka). Możecie też poprosić o dedykacje na autografach, ale to z pewnością wydłuży czas oczekiwania na odpowiedź. Ja na standardowe autografy czekałam ponad miesiąc, ale bywa różnie, niektórzy czekali tylko 2 tygodnie. Naprawdę zachęcam do napisania prośby do Eve-nement Team, nasi polscy skoczkowie są przesympatyczni i zdolni więc posiadanie ich autografów będzie świetną pamiątką.
A teraz podpisy które dostałam: 





Wysłane: 21.02.2014r.
Otrzymane: 28.03.2014r.

Komentarze

Prześlij komentarz