Thomas Morgenstern

 Hej! Dzisiaj prezentuję Wam autograf, który naprawdę wiele znaczy. A mianowicie jest to podpis austriackiego, bardzo sympatycznego skoczka jakim jest Thomas Morgenstern. Chyba nikt nie zaprzeczy, że Morgi oprócz tego, że jest niesamowicie zdolny, utalentowany i waleczny to jest jednym z najbardziej radosnych i uśmiechniętych skoczków. W tym sezonie zaliczył dwa poważne upadki, ale już niedługo potem wystartował w Soczi i zdobył srebro w drużynie. Zawsze wiedziałam, że nigdy się nie poddaje. Miejmy nadzieję, że szybko zregeneruje siły, powróci na skocznię i jeszcze nie raz zobaczymy go na najwyższym stopniu podium :)  Thomas jest jednym z moim ulubieńców, ale jest też autorytetem, dlatego ten podpis jest dla mnie naprawdę cenny. Jeśli chcecie posiadać autograf Morgiego, należy wysłać: list z prośbą, kopertę zwrotną oraz kupon IRC. Oto adres:

 Thomas Morgenstern
Eichenweg 15
9851 Lieserbrücke
Austria 

Adres jest sprawdzony (między innymi właśnie przeze mnie), pochodzi z oficjalnej strony skoczka. Możecie także spróbować przez AZN - Austriacki Związek Narciarski, ale o tym będzie osobny post. Na autograf Thomasa czekałam jedynie 2 tygodnie! Także jeżeli chcecie mieć w swojej kolekcji naprawdę cenną zdobycz, to polecam napisać do Thomasa. Dla mnie jest to przepiękna pamiątka. Dostałam od niego dwie takie same kartki, ale w tym przypadku żadna nie idzie na wymianę, bo są dla mnie niezwykle ważne. Oto podpis: 



Wysłane: 12.03.2014r.
Otrzymane: 26.03.2014r.




Komentarze

  1. Gratuluje i dodaje oczywiscie do ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog, dodaję do ulubionych! :)
    Gratuluję świetnego autografu! Morgi też jest jednym z moich ulubionych skoczków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję :) dodaję Twój blog do ulubionych i liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz