Peter Prevc - slovenski prvak

Przedstawiam Wam swój pierwszy autograf. Jest to podpis bardzo utalentowanego, młodego skoczka ze Słowenii - Petera Prevca. Pierwszy autograf, który otrzymałam, dlatego na pewno będę miała do niego sentyment. Myślę, że kartka z jego autografem jest naprawdę bardzo cenna i warto mieć ją w swojej kolekcji. Peter prezentuje świetną formę co mogliśmy zobaczyć na IO w Soczi czy przez cały sezon 2013/14 - walka z Kamilem o Kryształową Kulę. Jeśli chcecie posiadać autograf tego skoczka wystarczy wysłać do niego e-mail. Sprawa jest naprawdę prosta.                

  peterprevc@gmail.com


Wystarczy wysłać krótką prośbę na powyższy adres (i oczywiście podać swoje dane adresowe). Aktualnie oficjalna strona Petera nie działa, ale taki sposób był tam podany. Sama mogę to potwierdzić, gdyż skorzystałam właśnie z tego adresu i otrzymałam świetny autograf. Także nie pozostaje mi nic innego jak zachęcić Was do napisania e-maila. Zajmie Wam to dosłownie 5 minut, a w rezultacie otrzymacie bardzo cenny autograf :)  Jeśli jednak wolicie tradycyjne prośby czy po prostu macie sentyment do pisania listów, oto adres korespondencyjny:

Peter Prevc
ASK Triglav Kranj
Partizanska 37 pp 189
4001 Kranj
Slovenia 

Z tego sposobu korzystało wielu moich znajomych dlatego polecam napisanie tradycyjnego listu. Możecie również spróbować przez Słoweński Związek Narciarski, ale o tym kiedy indziej. Nie czekałam długo, bo niecałe 3 tygodnie. Pierwszy post za mną, oby do następnego.  Cześć :)
Tak prezentuje się autograf który otrzymałam:
(Nie dodaję tyłu kartki, gdyż z tyłu ma ona wygląd pocztówki)
                                                              
                                                             Wysłane: 23.02.2014r.
                                                            Otrzymane: 11.03.2014r.


 





Komentarze

  1. Gratulacje ;) Ja wysłałam prośbę na e-maila na początku maja i jeszcze nie otrzymałam autografu :C muszę sie uzbroić w cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz